123schoon - Schoonmaakmiddelen en Schoonmaakartikelen - Homepage logo
123schoon B.V.
Koningsbeltweg 52
1329 AK Almere
Telefoon: 0294-787126
E-mail: info@123schoon.nl
meer dan 4 miljoen klanten! Thuiswinkel Waarborg

powered by 123inkt.nl

Winkelwagentje

Aantal Product
Geen producten
Totaal: € 0,00
(Incl. 0% BTW)

Garantievoorwaarden

Garantietermijn
Bij 123schoon.nl bent u verzekerd van producten die aan de allerhoogste kwaliteitseisen voldoen.

Op ieder product zit standaard een wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Op de wettelijke garantie heeft u natuurlijk altijd recht. Maar daarnaast gelden bij 123schoon.nl nog enkele extra garantieregels:
  • Gebruiksartikelen (zoals borstels en dweilsystemen) vallen ook onder de standaard fabrieksgarantie van de fabrikant
  • Op verbruiksartikelen (zoals afwasmiddel en allesreiniger) zit na opening geen garantie, naast de wettelijke garantie
Terug naar klantenservice

Garantieprocedure
Het is vervelend als een artikel niet of niet naar behoren functioneert. Raadpleeg altijd de gebruiksaanwijzing van uw apparaat voor eventuele probleemoplossingen.

Als er een artikel direct na ontvangst niet goed functioneert, dient u dit aan ons zo snel mogelijk kenbaar te maken. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice voor een probleemoplossing. Mocht het artikel toch defect blijken, zullen wij altijd een oplossing voorstellen. Wij adviseren u ook graag als u een artikel elders heeft aangeschaft.
Volg de volgende stappen als u een artikel naar ons wilt versturen voor garantie:
  • Vraag binnen de garantietermijn een RMA-nummer aan bij onze klantenservice.
  • Stuur het defecte artikel zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na toekenning van het RMA-nummer naar ons op.
    U ontvangt van ons een gratis antwoordnummer voor de verzending.
  • Verpak het garantieartikel deugdelijk als u het verstuurt.
  • In de garantiezending dient duidelijk een briefje met adresgegevens en telefoonnummer alsmede de omschrijving van het probleem en het RMA-nummer vermeld te staan.
    Voeg ook een kopie van het aankoopbewijs toe.
  • De consument draagt het risico voor de retourzending, wij adviseren daarom om het pakket aangetekend te verzenden en het verzendbewijs te bewaren, zodat u een eventuele vermissing kunt claimen bij uw vervoerder.

Kijk voor de exacte situaties waarin garantie geldt en uitsluitingen hierop, onder artikel Garantie van onze Algemene Voorwaarden. Klik hier voor onze Algemene Voorwaarden.
 
Terug naar klantenservice Terug naar boven